Alex POPA

In music we trust!

Deci...

Si cum toate lucrurile incep cu un 'deci'... deci - ii dau drumul:-P Recunosc, pana acum nu prea am vrut sa-mi fac blog, sau sa scriu ceva, altceva decat ceea ce spun eu uneori prin diferite alte mijloace;) Insa na'...tinand cont de ceea ce mi-a zis Alina Cojocaru, trecand prin blogul lui Andrei Rotariu am zis- hai sa incerc si eu! Rezultatul?! Se va vedea... sau citi... sau ceva de genul asta. Ii dau drumul 'deci' si sper sa fie intr- un ceas bun;)) Cui ii dau drumul?! Blogului astuia, desigur.

6 comentarii:

Lady_Me spunea...

Hai ca poti.Succes! Pup :*:*:*

29 aprilie 2009 la 14:32  

Mai prietene mai bine ai venit in blogosfera. Aici se scriu multe lucruri interesante dar in aceeasi cantitate poti gasi si multe tampenii. Efectul de seara te sustine !

29 aprilie 2009 la 19:39  
ALEX POPA spunea...

Multzam prietene, chiar am nevoie de sustinere:)! Macar asa, cand voi da cu piciorul in tampenii;)

30 aprilie 2009 la 09:17  

prea multe greseli de ortografie alex

30 aprilie 2009 la 10:25  
ALEX POPA spunea...

Mersi Gabriela. Doar stii cum e cand scrii repede;). O zi faina iti urez!:)

30 aprilie 2009 la 11:16  
Andreea spunea...

sa fie intr-un ceas bun! multa viteza la scris iti urez... fara sa te prinda radarul, insa :P:P:P

1 mai 2009 la 13:51