Alex POPA

In music we trust!

Din 4 mai ... ESTI 100 % VOX !!!


Pentru ca ceea ce imi place mie cel mai mult este sa fac radio, iti voi spune acum, cand ne auzim;). De aproape 2 ani fac parte din cea mai tare echipa din Iasi, echipa care constituie radioul numarul 1 din orasul celor sapte coline, si anume Radio VOX T! Tot de aproape 2 ani, ma plimb de zor prin Drive FM, asa cum fac unii 'baietzashi' seara prin oras. Numai ca eu nu fac precum ei, sau cel putin nu vreau sa fac asa, si de aceea am condus impreuna cu tine prin tot ceea ce inseamna muzica super buna, informatii in timp real despre absolut orice te intereseaza si nu in ultimul rand am facut haz de necaz, de fiecare data cand s-a impus lucrul acesta.
Din 4 mai insa schimbam foaia de kilometraj si ne vom auzi de pe la 10, in... 100 % VOX !!! Cum am parcat acolo?! Pai ideea i-a venit Alinei Cojocaru, dupa ce am facut un schimb de emisuni, intr-o zi cu soare si cu multa scoala, cu Alexandra Anita ( colega mea care te va conduce cu grija de acum inainte in Drive FM) ... Cand Alina ne-a propus, n-am mai stat pe ganduri, mai ales ca intervalul orar ma avantajeaza, in sensul ca nu mai risc sa bat campii aiurea, ci cu gratie de acum inainte;)!
Asa ca din 4 mai suntem impreuna 100 % VOX, luam o pauza lunga de la serviciu, sau de la invatat, sau de la scoala, sau de la ce vei dori tu, bem o cafeluta cu lapte, stam la taclale, la barfe, facem haz de necaz, si-i scoatem peri albi sefului...care mai e si ala;)) Nu de alta, dar trebuie sa fii rebel, sa poti face treaba buna! Asa ca... la munca, nu la intins mana! Iti mai zic eu si altadata ce surprize te mai asteapta;)

1 comentarii:

Andreea spunea...

multa bafta iti urez!
sa fii 100 % inventiv si sa uimesti lumea astfel incat sa te asculte!
"take care!"

1 mai 2009 la 16:38