Alex POPA

In music we trust!

Ai carte, esti tampit!

Afirmatia, parafrazata pentru a se asemana un pic cu o vorba din batrani ii apartine, sefului statului, domnia Sa, Traian Basescu. Potrivit unui articol aparut pe site-ul antena3.ro, Traian Basescu a fost surprins de jurnalisti cand ii marturisea lui Gabriel Liiceanu, nume de referinta pentru elita intelectuala romaneasca, ca a dorit sa afirme in cadrul unei conferinte de presa ca scoala romaneasca scoate tampiti, insa a ezitat si a spus doar ca scoala scoate filosofi.

Potrivit sursei citate, observaţia preşedintelui Băsescu, cum că şcoala românească pregăteşte prea mulţi filosofi şi avocaţi şi prea puţini chelneri şi tinichigii, a fost taxată de Gabriel Liiceanu, nume de referinţă pentru elita intelectuală românească. Cei doi s-au întâlnit miercuri, la Târgul de carte Bookfest.
Şeful statului şi-a explicat, jenat, declaraţia dată la şedinţa de guvern de duminică: "Ce să fac, încerc şi eu să aleg între un tinichigiu şi un filozof". Preşedintele i-a explicat apoi ce a dorit, de fapt, să spună. "Mă, acum şi eu am greşit. Pentru că am vrut să spun: şcoala, şcoala românească scoate tâmpiţi. Şi până în ultima clipă am zis să nu spun această vorbă. Şi mi-a ieşit o prostie ce voiam să spun. Ea, pe fond, era clară", i-a şoptit Băsescu lui Liiceanu.

Ii multumesc domnului Traian Basescu ca, in sfarsit am realizat menirea pe care o am in viata, aceea de a fi tampit. Ii multumesc pentru ca mi-a deschis ochii, sufletul si inima, pentru ca am fost patruns de spiritul sau iluminist, umanist, marinaresc, alcoolic si am inteles pana la urma ca nu a avut nici un rost sa termin doua facultati, si sa mai doresc acum sa-mi finalizez si masterul. Ii multumesc presedintelui tarii pentru ca mi-a deschis apetitul pentru a sti cat mai putin, pentru a fi un ignorant, pentru a nu mai dori sa ma avant pe calea cunoasterii. Ii multumesc lui Traian Basescu pentru ca vrea ca eu sa fiu un tinichigiu, sau un ospatar.
Pai, pana la urma un individ mai putin scolit reprezinta o persoana usor influentabila, nu?! Desigur, ma pot insela, pentru ca nu am incercat niciodata sa-i manipulez pe cei cu studii mai putine, doar am citit despre aceasta ipoteza. Iar pentru obtinerea puterii intr-un stat e nevoie de o mare manipulare, a maselor.
Ii multumesc domnului presedinte al Romaniei, patria mea, Traian Basescu. Ii promit ca ii voi acorda tot sprijinul meu si de acum inainte, pentru ca domnia sa nu-mi vrea decat binele.
Sa traiti bine, tampitilor!
Pentru stirea video, da click aici.