Alex POPA

In music we trust!

Chef-less

Azi nu am chef de nimic. E una din zilele alea cand preferi sa mai iei si o pauza, una de la aproape orice. Azi sunt chef-less, chiar daca am un proiect de facut, am unele lucruri minore de terminat, trebuie sa ma intalnesc cu diverse persoane. Insa, de multe ori pauzele sunt chiar binevenite. Asa ca azi fac o pauza de la multe lucruri si iti recomand si tie, ca din cand in cand sa iesi din ritmul zilei, din rutina diurna, sa nu-ti mai pese atat de mult de ce ai de facut, ci sa iei o pauza! Sa parfrazez o vorba plina de intelepciune, nu te mai ingrijora azi, ajunge zilei grijile ei! Ia o pauza, relaxeaza-te, viseaza, uita de absolut orice. E o metoda buna sa-ti incarci bateriile interioare. In fond, te asteapta(probabil) un week-end plin de evenimente.
Si cum esti intr-o pauza, iti propun sa vezi si sa asculti piesa care m-a trezit azi dimineata. O piesa care merge de minune, daca vrei sa incepi ziua plin de energie. Energie, pentru activitatile relaxante, desigur:-P. Enjoy the day!
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)

1 comentarii:

Lasura spunea...

eu aveam chef sa te ascult ieri :(, dar nu am reusit :(..

29 mai 2009 la 10:34