Alex POPA

In music we trust!

It's a new day!


A inceput o noua zi, dintr-o noua saptamana, dintr-o noua etapa a vietii. Desi in prognoza meteo pentru astazi nu se specifica nimic despre precipitatii, a plouat de dimineata si cica va ploua si la finalul zilei. Desi nu ma asteptam ca mijloacele de transport in comun sa fie pline pana la refuz de tot felul de oameni - din cauza ca eram sigur ca unii se vor reface dupa mini-concediul de 1 mai - si astazi am simtit pe propria mea piele cum e sa fii 'sardina', impins de toata lumea care vrea sa urce si sa coboare, 'amenintat', si nu rugat sa ma dau la o parte de pensionarii care au impresia ca nu vor reusi sa coboare niciodata la 'urmatoarea'. Desi nu ma asteptam sa-mi fie somn, pentru ca am reusit sa ma odihnesc de 'zilele' muncii, tot mi-e somn:-P.
Insa m-am saturat sa vad doar jumatatea goala a paharului! Poate ca asta este si boala noastra nationala, tot timpul suntem tentati sa ne plangem, sa vedem doar pseudo-greutatile vietii, sa spunem ca nu avem nimic, desi avem totul! Sa credem ca azi se termina totul sa traim doar 'azi', sa nu dam doi bani pe cel de langa noi, sa traim intr-un mod egocentristic si sa ne plictisim repede de ceea ce avem, pentru simplul fapt ca ne consideram prea buni pentru aceasta existenta - ne cosideram doar, pentru ca nu suntem decat niste frustrati, nemultumiti, egoisti si mereu neimpliniti.
Azi este o noua zi! Oare lucrul acesta n-ar trebui sa fie inde-ajuns de bun?! Faptul ca ne-am trezit la o noua zi, faptul ca 'putem' sa facem ceva, faptul ca avem atat de multa energie si trebuie doar sa o canalizam spre beneficiul nostru si al altora!
A inceput o noua zi... sunt multumit de faptul ca am reusit sa ma trezesc, de faptul ca nu ne confruntam cu nici o calamitate naturala - chiar daca vremea e capricioasa- de faptul ca am reusit sa iau un mijloc de transport in comun si am ajuns la timp la radio, de faptul ca am un super job, o viata atat de minunata si nu in ultimul rand de faptul ca sunt inconjurat de persoane care cred in mine, care ma sprijina mereu si care tin atat de mult la mine!
Si cum sa nu spun ca a inceput o noua zi... deosebita! Zambeste, maine va fi... mult mai bine!!!