Alex POPA

In music we trust!

De(lo)colteu

Cand m-am intors acasa de la radio, in aceasta dupa-amiaza, doua fete stateau de vorba, in autobuz despre... un decolteu. Asta nu e un banc, e doar o discutie pe care poti sa o auzi, fara sa vrei sa asculti tot felul de banalitati. Deci, una dintre fete era total impotriva decolteului, cealalta 'il purta' cu mandrie. Si isi sustinea 'mandria' cat putea de tare, intr-un mijloc de transport in comun, plin pana la refuz. 'Fata, spunea respectiva sustinatoare a decolteului, eu nu te inteleg fata, de ce nu-ti place?! Fata, eu ma simt bine cand port decolteu. Imi place sa ma imbrac asa la facultate(...) Fata nu inteleg ce ai tu cu decolteurile'. Am incheiat 'citatul'. Repet, l-am incheiat!

M-a busit rasul. Recunosc, m-am uitat la chipul sustinatoarei decolteului si m-a busit din nou rasul. Sa nu o jignesc, voi spune doar ca nu era pe gustul meu. Sa nu o jignesc si mai tare, voi spune ca avea un decolteu ce permitea o ampla viziune asupra conceptului de fata de moravuri usoare. Pana la urma, am reusit sa busesc la loc rasul, pentru ca a trebuit sa cobor in statie. Dar totusi nu le inteleg pe unele fete. Daca arata asa cum arata, de ce doresc sa 'arate' altceva mediului inconjurator?! Am ajuns la concluzia ca unele fete arata prin decolteul din dotare si prin marimea fustelor mini, ceea ce de fapt le lipseste - un cap plin, la figurat, desigur. Nu sunt nici absurd, nici misogin, dar nu-mi dau seama de ce unele 'se simt bine' atunci cand sunt cu sanii, respectiv fundul la vedere, spre deliciul tuturor mosilor libidinosi, obsedatilor sexuali, cocalarilor si asa mai departe?!
Si te mai intrebi de ce stirile despre violuri si abuzuri sexuale monopolizeaza jurnalele. Mai rau e ca vine vara si, ca in fiecare an, in special Copoul va deveni un catwalk pentru toate frustratele care au impresia ca lipsa hainelor, compenseaza lipsa inteligentei, la facultate.
Trist fata, trist...

1 comentarii:

Creca ma apuc si eu de mers cu mijloacele de transport in comun. Hai cu decolteu iuiuiu :))

7 mai 2009 la 18:46