Alex POPA

In music we trust!

Vise si visuri

Ti-ai pus vreodata intrebarea De ce visez urat?! Eu m-am intrebat de foarte multe ori. Nu cred ca exista persoane carora sa le faca placere faptul ca au un cosmar. Sau poate ma insel... Eu detest cosmarurile. Poate si din cauza ca imi dau seama ca in visele 'negative' nu am nici un control asupra 'actiunii'. Chiar si in viata reala, nu-mi face placere sa fiu implicat in situatii pe care nu le pot controla. Cam acesta este sentimentul meu de timor legat de cosmaruri - faptul ca sunt tintuit intr-o postura care nu-mi convine. Pe de alta parte, sumbra realitate a unui vis 'negativ' e ca de cele mai multe ori esti confruntat cu temerile tale. Temeri diurne pe care reusesti sa le ascunzi destul de bine.
Si cum de fiecare data exista un insa... insa, te-ai intrebat vreodata daca ai mai fi apreciat un vis frumos, in cazul in care nu ai fi avut niciodata un cosmar?! Daca nu ti-ar fi fost frica, nu te-ai fi trezit lacrimand, daca nu ai fi simtit ca iti iese inima din piept de groaza, oare ai mai fi simtit confortul, linistea si pacea unui vis frumos?! Uneori uitam ca si din mucegai, pot aparea flori. Iar cand totul merge bine, uitam sa apreciem ceea ce avem, linistea care ne inconjoara si lucrurile bune din viata noastra.

Cosmarurile exista pentru ca apoi sa te bucuri de visele frumoase. La fel cum si lucrurile negative din realitatea care ne inconjoara exista pentru ca apoi sa apreciem binele care urmeaza dupa un scenariu sumbru. Poate ca nu ne-am mai bucura atat de mult de cele mai simple lucruri din viata noastra, daca nu ar fi sa trecem si prin dificultati. Poate ca n-am mai aprecia persoana de langa noi, daca n-am trece impreuna prin clipe mai putin placute. Partea buna a unui cosmar este ca te trezesti! La fel ca si in viata reala - trebuie sa crezi ca vei reusi sa te trezesti dupa fiecare cosmar! Daca am reusi sa vedem mereu si partea plina a paharului, atunci sigur nu ne-ar mai fi frica de goliciunea sa.
Zambeste, mergi mai departe, chiar daca ai un cosmar... te vei trezi la un vis frumos!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cine te inspira in fiecare zi, insa imi place foarte mult ce si cum scrii ;), cu atat mai mult cu cat in postul de azi ma regasesc foarte bine!

Uitam cam des ca dupa furtuna intotdeauna apare soarele si ca orice lucru are partea lui buna..pe care nu toata lumea o vede ;)

14 mai 2009 la 12:40  
ALEX POPA spunea...

Multumesc:) Sa stii ca intotdeauna apare si soarele;)

14 mai 2009 la 13:48