Alex POPA

In music we trust!

Enjoy the silence...

Ma asteptam ca, pana la urma sa se sustina concertul Depeche Mode de la Bucuresti. Mai ales ca solistul trupei, Dave Gahan fusese externat de la spitalul din Atena. Insa a fost externat, doar pentru a urma un alt tratament in Statele Unite ale Americii. In momentul in care am vazut stirea la televizor, in seara asta am ramas asa:(play it)

Nu mi-a venit sa cred... dar, asta e! Raman convins de faptul ca dupa orice veste negativa, trebuie sa vina si una pozitiva asa ca astept reprogramarea concertului. Potrivit site-ului oficial Depeche Mode, tind sa cred ca asta ar urma. Sper ca Dave sa-si revina repede si sa traiesc cat mai curand senzatia Depeche! Cred din tot sufletul ca se va reprograma concertul! Asa ca stau linistit. Biletele sunt, chef este, trebuie doar sa aud anuntul oficial, and there i'll go!:)
Mai rau e ca mi s-au cam dat peste cap planurile pentru sfarsitul de saptamana. Insa nu-i nimic. Sambata vom vizita(prietena mea si cu mine) Piatra Neamtul, in special gradina zoologica de acolo, iar duminica vom merge la circ. Asa ca... nimic nu se pierde;) Eee, pana la urma, in locul unui week-end 'depeche-ar', voi avea unul 'bestial'! Macar voi vedea multe animalutze:-P
Raman pe baricade. Astept confrimarea reprogramarii concertului Depeche Mode. Pana la urma vorbim de evenimentul anului in Romania. Nu are voie sa nu se intample;) Enjoy Depeche! Forever!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare rau pentru vestea trista :(, dar sunt convinsa de faptul ca te vei duce la concert indiferent de situatie ;)
Buvura-te de weekend :). Sunt sigura ca te vei simti foarte bine in Piatra Neamt! ;))

14 mai 2009 la 23:22  
Andreea spunea...

gradina zoologica? cred ca pe Rhino (desi Rhina se potrivea mai bine) o lasi acasa, nu? :-s

15 mai 2009 la 11:28