Alex POPA

In music we trust!

Circ. Fara paine, dar cu vata de zahar ars

Aseara am ajuns la circ. Chiar daca mi-am propus sa ma duc inca de week-end-ul trecut. Am avut o saptamana plina si numai de circ n-am avut chef. Insa am fost. Am mai participat si anul trecut la o reprezentatie a Circului Europa, de la noi din oras. Nu s-au efectuat chiar atat de multe schimbari fata de show-ul din 2008, insa a fost destul de dragut. Daca ar fi sa le acord o nota, cred ca aceasta ar fi 5(cinci). Dar nu sunt critic de circ, asa ca voi spune doar ca a fost dragut... se putea si mai bine.
Atmosfera?! Foarte multi copii, destul de cald in cortul special amenajat pentru spectacol, multa vata de zahar ars si un prezentator care se asemana cu Dan Diaconescu - ma refer la debitul verbal, cat si la ceea ce scotea pe gura. In orice caz, copilasii prezenti acolo chiar s-au distrat... si pana la urma poate asta a contat cu adevarat. La pretul pe care l-au platit parintii pentru un bilet, chiar era imperios necesar ca aia mici sa se simta bine. Spectacolul in sine?! Pai... acrobatii, un fachir, un clovn, un american care 'incerca' sa nimereasca cu o toporisca pe un membru al publicului - desigur in cadrul unui act cam ciudat. In fine, animalute multe - lei, lame, camile, ponei si la final, ceea ce m-a si distrat la culme... o maimutica, calarind un ponei! Era asa de comica respectiva maimutica, era speriata si statea cu fundul in sus si se uita in toate partile, cu o groaza de nedescris, in timp ce poneiul fugea, de rupea pamantul. La vederea acestui act, mi-am adus aminte de imaginea simbolica a lui Fat-Frumos. Acel Fat, intruchiparea barbatului perfect, asteptat de unele reprezentante ale sexului slab. Insa privirea maimuticii trada... imperfectiunea! La fel ca in viata reala. Glumesc, nu m-am gandit la asta. Ideea mi-a venit acum, din cauza ca inca e dimineata si am obiceiul s-o iau pe campii. De parca ar exista perfectiunea... intruchipata in oameni. Ha!
Mi-a placut la nebunie maimutica. Si totusi mi-a adus aminte de ceva. De o piesa, Sexy Boy interpretata de francezii de la Air. Piesa e din 1998, face parte de pe primul album al francezilor Moon Safari, insa este grozava si 'azi', daca iti place stilul trip-hop electronic. Pana la urma, asemanarile dintre oameni si maimutici nu sunt chiar atat de intamplatoare. Iar la circ te poti distra, chiar daca nu este paine. Bine totusi ca sunt vata de zahar ars si... maimutici!
Air - Sexy Boy

2 comentarii:

Andreea spunea...

nu-i corect! noi nu am vazut maimutica! :(( ar trebui sa ne mai resituie din banii de bilet :P:P:P

27 mai 2009 la 14:48  
ALEX POPA spunea...

Maimutica facea toti bani;))

27 mai 2009 la 16:04