Alex POPA

In music we trust!

Rhino Superstar

L-am facut pe Rhino vedeta. Cine e Rhino?! Hamsterul meu syrian, din subspecia Ursul Negru European, cel mai iubit membru al familiei. La insistenta fanilor sai, m-am decis sa scriu cate ceva despre el. Are aproape 3 luni, adora ciocolata, ii place sa escaladeze biblioteca( citeste mult, e destul de cult) se uita la emisiunile de analiza politica, ii place 'Lost' si mai nou a devenit actorul principal - the superstar - intr-un proiect pe care trebuie sa-l prezint azi la un curs.
In filmuletul in care Rhino este vedeta, acesta indeamna romanii obisnuiti, cu care se si identifica sa mearga la vot, in cadrul unei campanii realizate special pentru a obtine o nota de trecere la un examen:-P, intitulata 'ALEGE SA ALEGI!'. Filmuletul surprinde scene din viata cotidiana a romanului care a ales sa nu se duca la vot, atunci cand avea ocazia, iar acum 'culege' roadele negative ale deciziei sale.
Dar sa-l las pe Rhino sa-si faca treaba. Mai multe va trebui sa-i spun profului, sa-mi puna o nota acceptabila;). Sper sa-ti placa mesajul pe care-l transmite un ghemotoc dulce si plin de energie. In acelasi timp sper ca fanii lui Rhino sa fie multumiti de faptul ca in sfarsit il pot si vedea, nu doar auzi despre el.
ALEGE SA ALEGI!

p.s. No harm was done to any animals. Only the director had to suffer an injury, because of a bite came from Rhino, the Superstar!

13 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare Rhino:P m-am amuzat copios, sa-ti "traiasca" - se spune sau nu asa ? :))

26 mai 2009 la 13:47  
ALEX POPA spunea...

Se zice, se zice!:))
Ms de comment:)

26 mai 2009 la 14:48  
oana spunea...

mumosul de el...nici nu stii ce mult ma bucur ca l-am vazut.se apropie 1 iunie...sper ca o sa aiba parte de un cadou.din partea mea,milioane de pupici!!!!!

26 mai 2009 la 20:12  

Simpatic. O sa uplodez si eu probabil o poza cu nenea Thor a.k.a marele Alb. O sa vezi cat de curand despre ce e vorba. Poate ii punem la o lupta :)

26 mai 2009 la 20:22  
Laura spunea...

Simpatic focc! Doar el a reusit sa ma faca sa zambesc! Sa ai grija de el :)

27 mai 2009 la 09:14  
ALEX POPA spunea...

Ce bine ca va place!!! Si proful l-a indragit, iar filmuletul a fost un succes!!!!!!!! pfiuuuu:-P
@ oana - are el parte de cadouri in fiecare seara;)
@ andrei - cine e marele alb?! m-ai facut foarte curios. abia astept sa-l vad la tine pe blog. apropo de blog, superba piesa ta, iti voi lasa un comment:-P
@ laura - ma bucur ca macar Rhino te-a facut sa mai zambesti:)

27 mai 2009 la 11:16  
Andreea spunea...

eu nu merg la vot! vreau sa fiu oaia neagra! vreau sa fiu si eu la fel de agreabil cum e Rhino!

27 mai 2009 la 15:15  
ALEX POPA spunea...

Va fac cunostinta?!Ii zic sa-ti impartaseasca din secretele sale:-P Totusi Rhino le-a convins pe colegele mele de la master sa mearga la vot;) Mai urmareste-l, poate te convinge si pe tine;)

27 mai 2009 la 15:35  
Andreea spunea...

eu il urmaresc... cum sa nu-l urmaresc? pentru ca unde e el e si cioco :P:P:P

29 mai 2009 la 17:19  
Andreea spunea...

si da, vreau sa-l cunosc... sau mai bine zis oana vrea sa-l cunoasca mai deaproape (ca sa ramai fara el)... hi hi hi

*imi place noul background ;)

29 mai 2009 la 21:00  
oana spunea...

de cine te aperi in poze?

29 mai 2009 la 21:36  
ALEX POPA spunea...

De necunoscut, desigur:-P Imi place sa fiu tot timpul in garda;))

30 mai 2009 la 00:22  
ALEX POPA spunea...

@ andreea - pfiuuu...ma bucur ca iti place template-ul asta:D Rhino se invarte in lumea vedetelor de acum, n-are el timp de intalniri:))

30 mai 2009 la 00:24