Alex POPA

In music we trust!

Fii Depeche!

Ma pot considera un norocos. Cum aproape in fiecare zi primesc cate o veste buna, la inceputul acestui week-end am primit o veste si mai tare: ma voi duce sa-i vad 'live' pe cei de la DEPECHE MODE!!! Nu mi-a venit sa cred, atunci cand prietena mea mi-a spus ca are o surpriza pentru mine: 2 invitatii la concertul Depeche Mode, de pe 16 mai! Pot sa afirm ca sunt cel mai fericit si norocos om din lume!!! Din toate punctele de vedere;)
Poate ca nu sunt cel mai tare depeche-ist din lume, insa imi place foarte mult muzica pe care o fac britanicii de la Depeche Mode. Imi placea inca de pe vremea cand nu eram decat un pusti, care se uita la videoclipurile trupei preluate de pe Super Channel, de TVR1( la inceputurile televiziunii 'libere', prin '92-'93). Asa am auzit pentru prima data de ei, asa au inceput sa-mi placa, iar pe urma nu ma mai saturam de ei, fiind difuzati in mod constant pe MTV, MCM, VH1, etc.
Apropo de muzica, cel mai mult m-am bucurat cand am inceput si noi (noi astia de la Radio VOX T:-P) sa difuzam ultimul single al celor de la Depeche Mode - 'Wrong', piesa pe care o ador, avand in vedere ca este unul dintre cele mai bune exemple de rock alternativ. Pana acum nu am reusit sa imi cumpar ultimul lor album 'Sounds of the Universe' - lansat worldwide pe 20 aprilie, insa poate voi avea ocazia sa fac lucrul acesta direct de la kilometrul zero al unui punct de perfectiune - concertul DEPECHE MODE! Un concert la care va fi prezenta si colega mea, Alina Cojocaru:)
Concertul Depeche Mode este programat pe 16 mai in Parcul Izvor, din Bucuresti. Britanicii vin pentru a doua oara la noi in tara. Concertul are loc la 3 ani de la prestatia Depeche Mode pe Stadionul National din Capitala si face parte din turneul mondial Tour of The Universe 2009. Turneul din care face parte concertul Depeche Mode la Bucuresti, cuprinde 28 de orase, isi are debutul azi la Tel Aviv (Israel). Pe de alta parte, Bucurestiul este prima capitala din Europa de Est pe care Depeche Mode o va vizita in cadrul acestuia.
Asa ca sambata ce vine voi fi Depeche! It's a wonderful life!!! Just enjoy it;)
Depeche Mode - Wrong

4 comentarii:

Andreea spunea...

Norocosule! Asteptam impresiile de dupa concert... ;) Have fun! Be Depeche! Be you!

10 mai 2009 la 10:38  
ALEX POPA spunea...

Cel mai norocos;) Mersi mult pentru urari:) voi face un rezumat, dupa concert!

10 mai 2009 la 10:43  
Iulia Baciu spunea...

Je suis tres heureuse pour toi :)

10 mai 2009 la 13:44  
ALEX POPA spunea...