Alex POPA

In music we trust!

Nu imi pasa

Ma enerveaza la culme energia negativa transmisa de anumite lucruri, situatii,sau persoane. Este energia aia pe care o simti, indiferent daca vrei, sau nu. Pur si simplu iti creeaza o stare de nesiguranta, simti cum echilibrul tau se naruie. Nu-ti citez nici un curs de yoga, ci pur si simplu mi-am adus aminte de o stare, care uneori pune stapanire pe individ. Stare generata de o situatie anume, de un lucru oarecare, sau(mai rau) de o persoana. Ce poti face?!
Pai in cazul asta se impune nesimtirea. Sentimentul ala care te poate ajuta sa iesi din abys-ul negativ, in care te afli fara voia ta. Sa strigi sus si tare ca nu iti pasa, ca nu te intereseaza, ca nu te supara, ca nu se poate intampla nimic rau. Sa continui sa crezi ca vei reusi, ca vei merge mai departe, ca ai puterea sa treci peste tot, si nu in ultimul rand peste toti. Uneori e atat de bine sa fii nesimtit, insa... cu bun simt(si da, poti fi si asa!) - in caz contrar riscand sa faci parte din clasa inferioara a nesimtitilor adevarati.
Nu imi pasa... Mi-am adus aminte de o piesa care promoveaza aceste cuvinte, insa intr-o alta maniera. Nu ma supar este mesajul celor de la Swan Lee, o trupa daneza. Si de ce m-as supara, daca nu imi pasa?!
Swan Lee - I don't Mind(2004)

4 comentarii:

Laura spunea...

iar ma regasesc in postul tau.. :(

27 mai 2009 la 19:47  
ALEX POPA spunea...

De ce ':('...smile, it'll be better!!! :)

28 mai 2009 la 10:21  
Laura spunea...

Nu stiu, dar citind aceste randuri, am avut impresia ca te refereai strict la mine :(

28 mai 2009 la 18:20  
ALEX POPA spunea...

:o:o:o what?!!! no way!!!

28 mai 2009 la 22:05