Alex POPA

In music we trust!

Depeche Mode in iulie!!!

Mare mi-a mai crescut inima cand am citit pe site-ul realitatea.net, cat si pe blog-ul Alinei ca, concertul baietilor de la Depeche Mode de la Bucuresti va fi reprogramat in luna iulie. Potrivit unor surse din cadrul managementului trupei, concertul amanat de la Atena se va reprograma tot in aceeasi luna, cu cel din capitala noastra. Sa stii ca suntem foarte norocosi. Aceleasi surse au precizat ca reprezentatiile trupei Depeche Mode de la Belgrad şi Zagreb vor fi incluse abia in segmentul indoor al turneului din 2010.
Astfel ca nu am sperat in van. Dave Gahan si compania vor sustine evenimentul anului la Bucuresti cat de curand posibil! O veste atat de grozava, cam rar primesti. Deci pregateste-ti MC - ul, bocancii, freza, corzile vocale, cortul, gasca si energia sa faci fata big-bang-ului verii in Romania: concertul Depeche Mode, din cadrul Tour of the Universe.
Sper ca in urmatoarele zile sa se dea publicitatii si data oficiala a concertului. Pana atunci be depeche, be yourself! Te las sa asculti, si sa urmaresti piesa Personal Jesus, de la Depeche Mode, una dintre favoritele mele.
Depeche Mode - Personal Jesus

2 comentarii:

Andreea spunea...

dar eu preferam sa ascult 'enjoy the silance!' :P:P:P sau 'wrong!' ;));));)) ...cum strica ei planurile oamenilor :P ;))

30 mai 2009 la 20:05  
ALEX POPA spunea...

Ce rea mai esti tu:-P naughty, naughty;))

30 mai 2009 la 22:23